از کارشناسان آهن آپ مشاوره تخصصی بگیرید 03138030000
جستجو
جستجو های مرتبط اخیر
پروفیل
میلگرد
نبشی
ورق
تیرآهن
مفتول
برای دریافت نتیجه در کادر بالا جستجو کافیست کلمه کلیدی مورد نظرتان را وارد نمایید
در حال مشاهده

قیمت لوله درجه 2

برند تولید کننده
  • همه برند ها
  • لوله درجه 2
سایز محصول
  • همه سایز ها
لوله درجه 2
آخریـن بروزرسانی
۰۳. ۰۲. ۱۴۰۳
عنوان محصول محل بارگیری طول (m) قطر (inch) ضخامت (mm) تاریخ بروز رسانی
قـیمــت (بدون ارزش افزوده)
میزان نوسان خرید و چارت
لوله درجه 2 قطر 1/2 2 اینچ بنگاه اصفهان متغیر از 5 تا 6.5 "½ - 2 متغیر (2، 2.5، 3)
۱۶:۰۲ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
26,800 تـــومـان
ثابت
لوله درجه 2 قطر 3/4 اینچ بنگاه اصفهان متغیر از 5 تا 6.5 "3/4 متغیر(2،2.5،3)
تماس بگیرید
ثابت
لوله درجه 2 قطر 2 اینچ بنگاه اصفهان متغیر از 5 تا 6.5 "2 متغیر(2،2.5،3)
تماس بگیرید
ثابت
لوله درجه 2 قطر 1/2 اینچ بنگاه اصفهان متغیر از 5 تا 6.5 ½ متغیر(2،2.5،3)
۱۶:۰۲ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
26,800 تـــومـان
ثابت
لوله درجه 2 قطر 1 اینچ بنگاه اصفهان متغیر از 5 تا 6.5 "1 متغیر(2،2.5،3)
۱۶:۰۲ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
26,800 تـــومـان
ثابت
لوله درجه 2 قطر 1/4 1 اینچ بنگاه اصفهان متغیر از 5 تا 6.5 "11/4 متغیر(2،2.5،3)
۱۶:۰۲ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
26,800 تـــومـان
ثابت
لوله درجه 2 قطر 1/2 1 اینچ بنگاه اصفهان متغیر از 5 تا 6.5 "11/2 متغیر(2،2.5،3)
۱۶:۰۲ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
26,800 تـــومـان
ثابت

آهن آپ عامل فروش مستقیم لوله درجه 2 با حذف واسطه‌ها شما می‌توانید محصول موردنیاز خود را به بهترین قیمت از ما خریداری کنید. برای خرید لوله درجه 2 یا استعلام قیمت لوله درجه 2 می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای اطلاع از روند قیمت روز لوله درجه2 می‌توانید با شماره 03138030000 با کارشناسان آهن آپ تماس بگیرید.

قیمت لوله درجه 2

قیمت لوله درجه 2 را چگونه استعلام بگیرم؟

لوله درجه 2 نوع خاصی از لوله‌ها هستند که کیفیت چندانی ندارند. در بسیاری از موارد حتی به لوله‌های کارکرده یا لوله‌هایی که در مراحل ساخت، استاندارد پایینی داشته باشند، لوله درجه 2 گفته می‌شود. این محصولات استحکام و دوام چندانی ندارند.

همان‌طور که از اسم این محصول مشخص است، از لوله درجه 2 بیشتر در کاربردهایی که نیاز به کیفیت و استحکام نباشد، استفاده خواهد شد. برای بسیاری از خریدارانی که به دنبال این محصول هستند، اطلاع از قیمت لوله درجه 2 امروز اهمیت زیادی دارد. قیمت لوله درجه 2 نسبت به سایر لوله‌ها به دلیل داشتن کیفیت پایین‌تر یا حتی کارکرده بودن، پایین‌تر است و اگر کیفیت کار برایتان اهمیت چندانی نداشته باشند، خرید این نوع لوله برای شما به صرفه‌تر است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت لوله مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید و در هزینه‌های نهایی پروژه صرفه‌جویی کنید.

قیمت لوله درجه 2 به صورت روزانه در سایت آهن آپ اعلام می‌شود و شما می‌توانید برای خرید لوله درجه 2، به این سایت مراجعه کنید. دقت داشته باشید که همان‌طور که گفته شد، از این محصول در کاربردهایی که نیاز به کیفیت بالا نداشته باشد، استفاده خواهد شد. انواع لوله درجه 2 در سه نوع ساده، گالوانیزه و پلی اتیلن موجود هستند. شما می‌توانید با توجه به کاربرد خاص، هرکدام از این‌ها را تهیه کنید.

قیمت لوله درجه 2 امروز در بازار مقاطع فولادی چگونه تغییر می‌کند؟

قیمت این محصول با توجه به پارامترهایی مختلفی تعیین می‌شود. باید قبل از تصمیم نهایی برای خرید، از روند قیمت لوله درجه 2 مطلع باشید. در برخی از موارد، روند قیمتی این محصول به صورت روزانه یا حتی ساعتی قابل تغییر است؛ پس مهم است که از قبل برآورد قیمت داشته باشید.

استعلام قیمت لوله درجه دو

قیمت لوله درجه 2 امروز به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قبل از خریدتان، باید عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله درجه 2 را بشناسید. این کار به شما کمک می‌کند که بتوانید در زمان درست این محصول را خریداری کنید. فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت لوله درجه 2 تاثیرگذار هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نوسانات بازار فولاد
  • نرخ ارز و دلار در این بازار
  • سایز و ابعاد لوله درجه 2
  • برند کارخانه تولید شده
  • سیاست‌های دولت
  • مالیات بر ارزش افزوده
  • میزان عرضه و تقاضای این محصول
  • و…

قیمت لوله درجه 2 امروز چقدر است؟

برای اینکه به صورت روزانه از روند قیمت لوله درجه 2 اطلاع داشته باشید، باید به سایت آهن آپ مراجعه کنید. حتی می‌توانید قبل از خرید لوله درجه 2، با کارشناسان آهن آپ با شمراه 03138030000 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

قیمت لوله درجه 2 باکیفیت

این محصول را می‌توانید از برندهای مختلفی خریداری کنید. برخی از برندها لوله درجه 2 را با قیمت بهتر و کیفت بالاتر عرضه می‌کنند. در جدول بالا می‌توانید قیمت لوله درجه 2 باکیفیت را مشاهده کنید.

قیمت لوله درجه 2 اصفهان

اگر به دنبال لوله درجه 2 اصفهان هستید، می‌توانید به سایت آهن آپ مراجعه کنید. این مجموعه نمایندگی مستقیم فروش لوله درجه 2 اصفهان را بر عهده دارد. شما می‌توانید به صورت آنلاین یا حتی به صورت تلفنی سفارش خودتان را ثبت کنید.

قیمت لوله درجه 2 اصفهان

برای خرید اینترنتی لوله درجه 2 به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید اینترنتی لوله درجه 2 به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • دقت کنید که این محصول را از یک برند معتبر و فعال خریداری کنید. در اصل با خرید از شرکت‌های سابقه‌دار و معتبر می‌توانید از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن شوید. آهن آپ یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه فروش لوله درجه 2 است که محصولات باکیفیت را با بهترین قیمت برای مشتریان در نظر می‌گیرد.
  • قبل از ثبت سفارش به صورت آنلاین، از روند قیمت لوله درجه 2 مطمئن شوید تا بتوانید در بهترین بازه زمانی این محصول را خریداری کنید.
  • با توجه به اینکه لوله درجه 2 در سه نوع ساده، گالوانیزه و پلی اتیلن است، باید از قبل مشخص کنید که به کدام محصول نیاز دارید.

خرید اینترنتی لوله درجه 2 از آهن آپ

برای خرید اینترنتی لوله درجه 2 از آهن آپ کار سخت و پیچیده‌ای پیش رو ندارید. با اینکه می‌توانید این محصول را به صورت تلفنی از کارشناسان تیم ما سفارش دهید، اما پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی است. با خرید اینترنتی لوله درجه 2 می‌توانید بدون دغدغه و به سادگی محصول مورد نظر را سفارش دهید. برای این کار فقط کافیست وارد سایت آهن آپ شوید، روی محصول مورد نظر کلیک و سفارش خود را ثبت کنید. بعد از آن، کارشناسان فروش تیم آهن آپ با شما تماس گرفته و در مورد فاکتور، هزینه‌های حمل‌ونقل و ارسال با شما صحبت خواهند کرد.

بعد از طی کردن تمامی مراحل فروش توسط کارشناسان ما  و همچنین پرداخت پیش فاکتور از سوی شما، لوله درجه 2 برای شما در کوتاه‌ترین زمان روی آدرس مشخص و تعیین شده ارسال خواهد شد. این روند خرید بسیار سریع اتفاق می‌افتد و باعث صرفه‌جویی در وقت و حتی هزینه‌های شما خواهد شد.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت سایر مقاطع فولادی پرکاربرد به صفحات زیر در آهن آپ مراجعه کنید.

قیمت پروفیل درجه 2

قیمت لوله داربست

قیمت لوله سیاه

قیمت لوله گازی

قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله گالوانیزه

قیمت لوله صنعتی

بیشترین کاربرد لوله درجه 2 در چه مواردی است؟

هزینه ارسال سفارش خرید تیرآهن از آهن آپ بر عهده مشتری است؟

آیا امکان عودت کالای خریداری شده در مجموعه آهن آپ وجود دارد؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

ثبـت

اولین کامنت را شما بنویسید
آهن آپ خرید آنلاین آهن آلات
راه های ارتباطی جستجو