از کارشناسان آهن آپ مشاوره تخصصی بگیرید 03138030000
جستجو
جستجو های مرتبط اخیر
پروفیل
میلگرد
نبشی
ورق
تیرآهن
مفتول
برای دریافت نتیجه در کادر بالا جستجو کافیست کلمه کلیدی مورد نظرتان را وارد نمایید
در حال مشاهده

قیمت ورق آجدار

برند تولید کننده
  • همه برند ها
  • قیمت ورق آجدار فابریک
  • قیمت شیت آجدار پرسی
  • ورق آجدار گیلان
سایز محصول
  • همه سایز ها

قیمت ورق آجدار  به عوامل مختلفی مانند ضخامت، نوع آج، برند و کارخانه تولید کننده، محل بارگیری و تحویل، و همچنین شرایط بازار بستگی دارد. در حاضر قیمت ورق آجدار در محدود  قیمت min تومان می باشد. شما میتوانید برای خرید ورق آجدار  با کارشناسان آهن آپ در تماس باشید.

قیمت ورق آجدار فابریک
آخریـن بروزرسانی
۰۱. ۰۲. ۱۴۰۳
عنوان محصول ضخامت (mm) حالت محل بارگیری ابعاد کارخانه تاریخ بروز رسانی
قـیمــت (بدون ارزش افزوده)
میزان نوسان خرید و چارت
ورق آجدار فابریک ضخامت 6 میلیمتر 6 شیت بنگاه اصفهان 1.5*6 فولاد مبارکه
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار فابریک ضخامت 3 میلیمتر 3 شیت بنگاه اصفهان 2.5*1.25 فولاد مبارکه
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار فابریک ضخامت 8 میلیمتر 8 شیت بنگاه اصفهان 1.5*6 فولاد مبارکه
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار فابریک ضخامت 5 میلیمتر 120 شیت بنگاه اصفهان 1.5*6 فولاد مبارکه
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار فابریک ضخامت 4 میلیمتر 4 شیت بنگاه اصفهان 1.25*6 فولاد مبارکه
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار فابریک ضخامت 4 میلیمتر 4 شیت بنگاه اصفهان 1.5*6 فولاد مبارکه
۱۵:۵۷ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
45,336 تـــومـان
ثابت
ورق آجدار فابریک ضخامت 3 میلیمتر 3 شیت بنگاه اصفهان 2*1 فولاد مبارکه
تماس بگیرید
ثابت
آخریـن بروزرسانی
۰۱. ۰۲. ۱۴۰۳
عنوان محصول حالت محل بارگیری ضخامت (mm) ابعاد تاریخ بروز رسانی
قـیمــت (بدون ارزش افزوده)
میزان نوسان خرید و چارت
ورق آجدار پرسی ضخامت 2.5 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 2.5 2*1
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار پرسی ضخامت 2 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 2 2.5*1.25
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار پرسی ضخامت 2.5 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 2.5 2.5*1.25
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار پرسی ضخامت 2 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 2 2*1
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار پرسی ضخامت 3 میلیمتر شیت کارخانه 3 2.5*1.25
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار پرسی ضخامت 3 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 3 2.5*1.25
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار پرسی ضخامت 3 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 3 2*1
تماس بگیرید
ثابت
ورق آجدار پرسی ضخامت 2 میلیمتر شیت کارخانه 2 2.5*1.25
۱۵:۵۷ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
39,300 تـــومـان
ثابت
ورق آجدار پرسی ضخامت 2 میلیمتر شیت کارخانه 2 2*1
۱۵:۵۷ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
40,100 تـــومـان
ثابت
ورق آجدار پرسی ضخامت 3 میلیمتر شیت کارخانه 3 2*1
۱۵:۵۷ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
41,600 تـــومـان
ثابت
عنوان محصول حالت محل بارگیری ابعاد کارخانه تاریخ بروز رسانی
قـیمــت (بدون ارزش افزوده)
میزان نوسان خرید و چارت
شیت آجدار گیلان ضخامت 6 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 1*2 گیلان
تماس بگیرید
ثابت
شیت آجدار گیلان ضخامت 4 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 1.25*6 گیلان
تماس بگیرید
ثابت
شیت آجدار گیلان ضخامت 4 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 6*1 گیلان
تماس بگیرید
ثابت
شیت آجدار گیلان ضخامت 3 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 2.5*1.25 گیلان
تماس بگیرید
ثابت
شیت آجدار گیلان ضخامت 3 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 1*2 گیلان
تماس بگیرید
ثابت
شیت آجدار گیلان ضخامت 2.5 میلیمتر شیت بنگاه اصفهان 1*2 گیلان
تماس بگیرید
ثابت

در روزهای اخیر به دلایل مختلف، قیمت ورق آجدار یا چکر پلیت در بازار مقاطع فولادی دچار نوسان شده است. شما می‌توانید قیمت ورق آجدار ، قیمت ورق آجدار فابریک فولاد مبارکه و قیمت ورق آجدار پرسی و قیمت ورق آجدار گیلان را در جدول‌های بالا ببینید. برای استعلام قیمت لحظه ای و دریافت مشاوره تخصصی رایگان می‌توانید با شماره 031380300000 تماس بگیرید.

قیمت ورق آجدار در بازار آهن امروز

ورق آجدار فابریک ، یکی از مقاطع فولادی مهم و کاربردی است. این محصول، اولین‌بار توسط کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در سال 1395 با ضخامتی برابر با 2 میلی‌متر تولید و به بازار عرضه شد. ورق آجدار در ساخت ساختمان، پل‌ها و محیط‌هایی که باید از لغزش جلوگیری شود، کاربرد دارد.

در بازار آهن، قیمت ورق آجدار امروز بر اساس کارخانه و برند متغیر است. برای خرید بهینه ورق آجدار ، نکات مهمی از جمله وزن، ضخامت، ابعاد و کیفیت ساخت محصول باید در نظر گرفته شود. این عوامل به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر قیمت نهایی تأثیرگذار هستند. از جمله عوامل خارجی مؤثر در تعیین قیمت ورق آجدار می‌توان به قیمت مواد اولیه، نرخ ارز، قیمت فلزات مختلف مانند فولاد و آلومینیوم در بازارهای جهانی اشاره کرد.

اگر برای دستیابی به اطلاعات به‌روز و دقیق از قیمت ورق آجدار ، نیاز به استعلام و مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان فروش آهن آپ تماس بگیرید و از راهنمایی تخصصی و رایگان آن‌ها استفاده کنید.

قیمت ورق آجدار فولاد مبارکه، پرسی و گیلان و فاکتورهای مؤثر

آگاهی از تغییرات قیمت‌ها و موارد تأثیرگذار بر آن، کمک می‌کند تا خریداران به‌صورت هوشمندانه‌ترین تصمیمات خود را اتخاذ کنند و از امکانات مختلف بازار به بهترین شکل بهره‌مند شوند. همان‌طور که گفتیم، قیمت ورق آجدار تولید شده توسط کارخانه‌های فولاد مبارکه، پرسی و گیلان، به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه بیشتر آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

ضخامت و ابعاد ورق

یکی از مؤثرترین عوامل که تا حد زیادی تعیین‌کننده قیمت ورق آجدار محسوب می‌شود، ضخامت و ابعاد ورق تولید شده است. امروزه به دلیل کاربرد گسترده این مقطع فولادی، در مدل‌ها، ابعاد و ضخامت‌های مختلف، تولید و به بازار ارائه می‌شوند.

وزن

یکی دیگر از فاکتورهایی که در این راستا تا حد زیادی مؤثر است و باید در نظر گرفته شود، وزن ورق است. وزن ورق می‌تواند ارتباط مستقیمی با مواد اولیه به کار برده شده در فرایند ساخت داشته و بر قیمت ورق آجدار فابریک  و پرسی ، اثرگذار باشد.

نوع و فرایند ساخت

فابریک یا شیت پرسی بودن، فاکتور دیگری است که بر قیمت ورق آجدار تأثیر دارد. قیمت ورق آجدار فابریک معمولاً از قیمت شیت آجدار پرسی بیشتر است.

از دیگر عوامل مؤثر در این راستا باید به موارد زیر اشاره کنیم که حتماً در زمان خرید این مقطع فولادی باید به آن‌ها توجه داشته باشید، باید به عوامل زیر اشاره کرد:

  • نرخ ارز
  • نوع کاربرد
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوسانات موجود در بازارهای داخلی و خارجی

استعلام قیمت ورق اجدار اصفهان و گیلان

برای استعلام قیمت ورق آجدار فولاد مبارکه و گیلان، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید:

  • تماس تلفنی: تماس با مراکز فروش و توزیع ورق آجدار فولاد مبارکه و گیلان یکی از روش‌های استعلام قیمت این مقطع فولادی است. کارشناسان فروش آهن آپ آماده هستند تا اطلاعات جامع در مورد قیمت، مشخصات و شرایط خرید را به شما ارائه دهند.
  • مراجعه به وب‌سایت‌ها: بسیاری از شرکت‌ها و مراکز توزیع و فروش ورق آجدار ، اطلاعات مربوط به قیمت و موجودی محصولات فولادی را در وب‌سایت‌های خود منتشر می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به جدول‌های بالا در همین صفحه قیمت ورق اجدار فولاد مبارکه اصفهان ، شیت آجدار پرسی و ورق آجدار گیلان را ببینید.
  • مشاوره آنلاین: شرکت آهن آپ امکان مشاوره و استعلام آنلاین را برای مشتریان فراهم کرده است. از طریق فرم‌های ارتباطی یا چت آنلاین روی وب‌سایت، می‌توانید سؤالات خود را مطرح و قیمت موردنظر خود را استعلام کنید.

ورق آجدار یا چکر پلیت از جمله محصولات پرطرف‌دار در بازار مقاطع فولادی است که به‌ویژه در ساخت سطوح شیب‌دار و آسانسورها، بسیار کاربردی است.

قیمت ورق آجدار 3 میل

قیمت ورق آجدار 3 میل باتوجه‌به وزن، شیوه تولید (آیا رول، شیت، فابریک یا پرسی است) و برند تولیدکننده متفاوت است. شما می‌توانید خرید خود را از ورق های آجدار فولادی تولید شده توسط شرکت‌های معروفی همچون مبارکه و گیلان انجام دهید. قیمت انواع ورق آجدار تولید شده به روش فابریک و پرسی با ضخامت 3 میلیمتر بستگی به ابعاد و اندازه‌های آن دارد.

قیمت ورق آجدار با ضخامت 3 میلی متر که یکی از پرکاربردترین محصولات فلزی در بازار آهن است، نوسان دارد. این قیمت، مانند سایر محصولات، به‌صورت روزانه تحت‌تأثیر نوسانات بازار قرار می‌گیرد و بر اساس وزن و حالت محصول (رول یا شیت) تعیین می‌شود. ورق های آجدار تولید شده توسط کارخانه‌های معتبری همچون مبارکه و گیلان از جمله محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار هستند.

قیمت ورق آجدار 2 میل

قیمت ورق آجدار 2 میل باتوجه‌به مشخصات ارائه شده، قیمت ورق آجدار با ضخامت 2 میلیمتر و طول 1200 میلیمتر مورد بررسی قرار می‌گیرد. این مقطع فولادی، با وزن تقریبی بین 30 تا 35 کیلوگرم، و از آلیاژ ST37 تولید می‌شود. این ورق آجدار با آج‌های لوزی، بادامی، عدسی و الماس، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت ورق آجدار 2 میل بر اساس وزن آن محاسبه می‌شود و در پیش‌فاکتور به مشتریان اعلام می‌شود.

قیمت روز ورق آجدار 5 میل

برای دریافت قیمت روز ورق آجدار 5 میل می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا اینترنتی با ما، از آخرین قیمت این محصول مطلع شوید. همکاران ما آماده پاسخگویی به هر گونه سؤال یا استعلامی از سوی شما کاربران گرامی هستند.

قیمت ورق آجدار فابریک

بعضی از مشتریان تمایل دارند ورق آجدار را به‌صورت فابریک تهیه کنند. در روش تولید ورق آجدار فابریک، یک‌لایه آج به سطح این مقطع فولادی افزوده می‌شود. به دلیل داشتن وزن بیشتر نسبت به ورق آجدار پرسی ، قیمت ورق آجدار فابریک بیشتر است.

قیمت روز ورق آجدار پرسی

در فرایند تولید انواع مختلف این مقطع فولادی، بسیاری از آنها به‌صورت پرسی ساخته می‌شوند. ورق های آجدار پرسی ، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و در اشکال مختلف، تولید می‌شوند. یک نکته مهم در زمان خرید، این است که آنها در مقایسه با ورق‌های فابریک دارای وزن کمتری هستند و ازاین‌رو قیمت پایین‌تری دارند.

استعلام قیمت ورق آجدار یا قیمت چکر پلیت از آهن آپ

چکر پلیت نام دیگر ورق آجدار است. چکر پلیت در بسیاری از صنایع و پروژه‌ها استفاده می‌شود. کاربردهای متداول چکر پلیت می‌توان به ساخت و نصب پل‌ها، سازه‌های فلزی، ورودی‌ها و نیز استفاده در صنایع ساختمانی اشاره کرد. برای خرید این مقطع فولادی در بازار آهن ایران، باید به جزئیاتی از قبیل ابعاد، ضخامت، جنس و کیفیت آن‌ها توجه کنید.

تیم فروش ما آماده ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز در مورد قیمت‌ چکر پیلت ، وزن چکر پیلت، مشخصات فنی و هر گونه سؤالی که در ذهن شما باشد، هستند. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف ارتباطی، مانند تماس تلفنی، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی به‌راحتی آخرین تغییرات قیمتی و موارد مهم دیگر را از آهن آپ استعلام کنید. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا خریدی هوشمندانه و مطمئن انجام دهید و نیازهای پروژه خود را به بهترین شکل ممکن برآورده سازید.

مزیت‌های خرید اینترنتی ورق آجدار

خرید اینترنتی ورق آجدار امتیازات زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آسانی و راحتی: فرایند خرید اینترنتی این امکان را فراهم می‌آورد که بدون نیاز به حضور فیزیکی در مکان‌های فروش، مشتریان بتوانند محصول موردنیاز خود را انتخاب و سفارش دهند.
  • دسترسی به تنوع بیشتر: با استفاده از خرید اینترنتی، مشتریان به تنوع بیشتری از ورق آجدار ، از نظر انواع جنس، ابعاد و سایر ویژگی‌ها دسترسی دارند که معمولاً این تنوع در آهن‌فروشی‌های معمولی نیست.
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: این روش خرید، به مشتریان این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به‌صرف زمان و هزینه برای رفت‌وآمد به فروشگاه‌ها، محصول موردنظر خود را با قیمتی رقابتی تهیه کنند.
  • اطلاعات دقیق و کامل: وجود اطلاعات دقیق و کامل در مورد ویژگی‌ها، مشخصات فنی و قیمت ورق آجدار امروز در سایت‌های خرید اینترنتی، به مشتریان کمک می‌کند تا انتخاب مناسبی داشته باشند.
  • قابلیت خرید از هرجایی: خرید اینترنتی، این امکان را فراهم می‌کند که از هر نقطه‌ای که دسترسی به اینترنت دارید، مقاطع فولادی موردنیاز خود را خریداری کنید.
  • پشتیبانی و تضمین کیفیت: فروشگاه‌های آنلاین، کیفیت مقاطع فولادی را تضمین می‌کنند. با این تضمین در صورت بروز هر مشکلی، بدون صرف هزینه بیشتر، امکان عودت کالا و دریافت هزینه وجود دارد.

با این مزایا، خرید اینترنتی ورق آجدار به مشتریان این امکان را می‌دهد که با اطمینان بیشتری، محصول موردنظر خود را تهیه و نیازهای خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند.

مراحل خرید اینترنتی ورق اجدار از آهن آپ

فرایند خرید اینترنتی ورق آجدار از مجموعه آهن آپ ابتدا با تماس شما با این مجموعه آغاز می‌شود. پس از تماس، یک پیش‌فاکتور برای شما ارسال می‌شود که شامل جزئیات محصول از جمله نوع، جنس، حالت و قیمت است. شما می‌توانید این پیش‌فاکتور را بررسی، در صورت نیاز آن را تصحیح یا تأیید کنید.

در پیش‌فاکتور، مشخصات کامل محصول از جمله نوع و جنس و همچنین جزئیاتی مانند بارگیری و تاریخ ارسال به آدرس موردنظر شما ذکر شده‌اند. پس از تأیید نهایی و اقدام به پرداخت، فاکتور به حالت قطعی در می‌آید و محصول به آدرس مقصد شما تحویل داده می‌شود. در نظر داشته باشید که هزینه حمل و بارگیری باید پس از هماهنگی با باربری به فاکتور افزوده شود.

به دلیل تأثیر عواملی مانند نرخ ارز، تورم، قیمت فلزات در بازار جهانی و هزینه حمل‌ونقل، پیشنهاد می‌شود پیش از خرید، با شماره 03138030000 تماس بگیرید تا از آخرین تغییرات قیمتی ورق آجدار مطلع شوید. تیم فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما است و در همه مراحل خرید، اطلاعات و راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

ورق آجدار یکی از مقاطع فولادی کاربردی است که به‌عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. برترین تولیدکننده این مقطع، فولاد مبارکه اصفهان است. شما می‌توانید قیمت ورق آجدار فابریک فولاد مبارکه را در جدول بالا بررسی کنید.

برای خرید ورق آجدار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چطور می‌توانم قیمت ورق آجدار را مقایسه کنم؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

ثبـت

اولین کامنت را شما بنویسید
آهن آپ خرید آنلاین آهن آلات
راه های ارتباطی جستجو