پروفیل 40*80 ضخامت 2.5 قهرمان فولاد آریا بدون تغییر باقی ماند.
پروفیل 60*60 ضخامت 2.5 قهرمان فولاد آریا بدون تغییر باقی ماند.
پروفیل 40*60 ضخامت 2.5 قهرمان فولاد آریا بدون تغییر باقی ماند.
پروفیل 50*50 ضخامت 2.5 قهرمان فولاد آریا بدون تغییر باقی ماند.
پروفیل 40*40 ضخامت 2.5 قهرمان فولاد آریا بدون تغییر باقی ماند.
پروفیل 40*80 ضخامت 2 قهرمان فولاد آریا بدون تغییر باقی ماند.
پروفیل 40*60 ضخامت 2 قهرمان فولاد آریا بدون تغییر باقی ماند.
پروفیل 50*50 ضخامت 2 قهرمان فولاد آریا بدون تغییر باقی ماند.
از کارشناسان آهن آپ مشاوره تخصصی بگیرید 03138030000
جستجو
جستجو های مرتبط اخیر
پروفیل
میلگرد
نبشی
ورق
تیرآهن
مفتول
برای دریافت نتیجه در کادر بالا جستجو کافیست کلمه کلیدی مورد نظرتان را وارد نمایید
در حال مشاهده

قیمت ورق پانچ

برند تولید کننده
  • همه برند ها
  • قیمت ورق پانچ فولاد مبارکه
سایز محصول
  • همه سایز ها

ورق پانچ، که به آن ورق مشبک یا ورق سوراخ‌دار نیز گفته می‌شود، نوعی ورق فلزی است که با سوراخ‌های منظم یا نامنظم در اشکال و اندازه‌های مختلف پوشیده شده است. و در حال حاظر قیمت ورق پانچ در محدود قیمت 1,303,100 تومان می باشد. برای استعلام قیمت ورق پانچ 1 و 2 میل با کارشناسان آهن آپ تماس بگیرید.

قیمت ورق پانچ فولاد مبارکه
آخریـن بروزرسانی
۰۳. ۰۵. ۱۴۰۳
عنوان محصول حالت محل بارگیری ضخامت (mm) ابعاد (m) تاریخ بروز رسانی
قـیمــت (بدون ارزش افزوده)
میزان نوسانخرید و چارت
شیت ضخامت 3 میل 1*2 شیت انبار اصفهان 3 2*1
۱۵:۲۱ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
1,521,100 تـــومـان
ثابت
شیت ضخامت 3 میل 1*3 شیت انبار اصفهان 3 3*1
تماس بگیرید
ثابت
شیت ضخامت 2.5 میل 1*2 شیت انبار اصفهان 2.5 2*1
۱۵:۲۱ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
1,303,100 تـــومـان
ثابت
شیت ضخامت 2 میل 1*2 شیت انبار اصفهان 2 2*1
۱۵:۲۱ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
1,703,100 تـــومـان
ثابت

قیمت ورق پانچ که کاربرد زیادی در مبلمان، دکوراسیون و ساختمان‌سازی دارد، در بازار متغیر است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز ورق پانچ با ضخامت‌های مختلف به جدول بالا مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت ورق پانچ و دریافت مشاوره تخصصی در انتخاب طرح و ضخامت مناسب، با کارشناسان مجرب ما با شماره 03138030000 تماس بگیرید.

قیمت ورق پانچ اصفهان

قیمت ورق پانچ

قیمت ورق پانچ به دلیل کاربرد گسترده، تقاضای زیاد برای خرید و ثابت نبودن شرایط بازار مقاطع فولادی در ایران ثابت نیست. ورق پانچ، نوعی ورق فلزی با حفره‌های منظم یا نامنظم است که در ضخامت‌ها و طرح‌های متنوع تولید می‌شود. این تنوع، ورق پانچ را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربردهای مختلف در صنایع گوناگون تبدیل کرده است. از صنعت ساختمان و معماری گرفته تا صنعت مبلمان و دکوراسیون، ردپای ورق پانچ به‌وضوح قابل‌مشاهده است.

قیمت ورق پانچ اصفهان که در تولید آن از ورق کارخانه فولاد مبارکه اصفهان استفاده می‌شود، به نرخ این نوع از ورق بستگی دارد. شما می‌توانید برای خرید ورق پانچ ارزان با شماره 03138030000 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش آهن آپ شما را به صورت تخصصی و رایگان راهنمایی کنند.

قیمت ورق پانچ اصفهان و عوامل مؤثر بر آن

ورق های پانچ از جنس‌های مختلفی مانند ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق روغنی و ورق آلومینیوم تولید می‌شوند. هر کدام از این ورق‌ها، ویژگی‌ها و قیمت‌های خاص خود را دارند. قیمت ورق پانچ روغنی با قیمت ورق پانچ گالوانیزه و ورق پانچ سیاه متفاوت است.

مرکز فروش ورق پانچ شده

ضخامت ورق، عامل مهم دیگری است که در تعیین قیمت ورق پانچ اصفهان تاثیر دارد. ورق های پانچ با ضخامت‌ها و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند که ضخامت‌های بالاتر و ابعاد بزرگ‌تر، قیمت بیشتری دارند. از سوی دیگر این محصولات با طرح‌های مختلفی مانند مربع، مستطیل، دایره و لوزی پانچ می‌شوند و هرچه تعداد سوراخ‌های ورق بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

ورق پانچ اصفهان ، یکی از پرکاربردترین ورق‌های فلزی در صنایع مختلف است که به دلیل تنوع در طرح و ضخامت، مصارف گوناگونی دارد. قیمت ورق پانچ اصفهان به عوامل مختلفی مانند نرخ ماده اولیه، ابعاد ورق، طرح پانچ، ضخامت و نوع ورق بستگی دارد.

ورق‌های پانچ توسط کارخانه‌های مختلفی در ایران تولید می‌شوند. قیمت ورق پانچ هر کارخانه باتوجه‌به کیفیت و برند آن متفاوت است. البته قیمت ورق پانچ مانند سایر محصولات فلزی، به نوسانات بازار آهن و فولاد وابسته است. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده قیمت ورق پانچ در اصفهان به عوامل دیگری مانند میزان عرضه و تقاضا، هزینه‌های انبارداری، هزینه‌های حمل‌ونقل وابستگی دارد.

قیمت انواع ورق پانچ

همان‌طور که کمی قبل‌تر گفتیم، این ورق فلزی که در اشکال و اندازه‌های مختلفی پانچ می‌شود، در صنایع مختلفی نظیر ساخت تجهیزات صنعتی، مبلمان، دکوراسیون و… کاربرد دارند. ورق پانچ انواع مختلفی نظیر ورق پانچ 1 میل، ورق پانچ 2 میل، ورق پانچ لوزی، ورق پانچ شده مربعی و ورق پانچ شده ستاره ای را شامل می‌شود؛ که هرکدام از آنها با توجه به ضخامت و ابعادی، قیمت متفاوتی دارند.

قیمت ورق پانچ اهنی

قیمت ورق پانچ 1 میل

ورق پانچ 1 میل ، یکی از پرکاربردترین ورق‌های پانچ در صنعت است که از ورق‌های فولادی با ضخامت 1 میلی‌متر تولید می‌شود. این ورق‌ها به دلیل ضخامت مناسب، استحکام بالا و وزن نسبتاً کم، در ساخت انواع تجهیزات و سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای عوامل مؤثر بر قیمت ورق پانچ 1 میل می‌توان به نوع ورق، طرح پارنچ، ابعاد و وزن آن اشاره کرد؛ لازم به ذکر است قیمت ورق پانچ 1 میل به طور مداوم در حال تغییر است و به عوامل مختلفی از جمله قیمت مواد اولیه، نرخ ارز، و … بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت ورق پانچ 1 میل، می‌توانید با کارشناسان آهن آپ اصفهان تماس بگیرید.

قیمت ورق پانچ 2 میل

ورق پانچ 2 میل، نوعی ورق فلزی با ضخامت 2 میلی‌متر است که با سوراخ‌هایی در اشکال و اندازه‌های مختلف، پانچ شده است. این ورق‌ها به دلیل ضخامت بالا، استحکام فوق‌العاده و مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش، در ساخت انواع سازه‌های سنگین و تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ورق پانچ 2 میل در انواع مختلف ورق سیاه، ورق روغنی و ورق گالوانیزه تولید می‌شود. قیمت هر کدام از این ورق‌ها با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است؛ همچنین در طرح‌های مختلفی از جمله لوزی، مربعی، ستاره ای و … پانچ می‌شود. قیمت ورق پانچ 2 میل برای هر طرح با توجه به پیچیدگی و تعداد سوراخ‌ها متفاوت است. تولید این محصول در ابعاد و وزن متفاوت باعث شده تا قیمت این مقطع فولادی با توجه به ابعاد آن (طول و عرض) و وزن ورق پانچ 2 میل با توجه به ضخامت، نوع ورق و طرح پانچ آن متفاوت باشد.

ضخامت ورق پانچ چه اهمیتی دارد؟
نوع و اندازه سوراخ ها چه تاثیری بر قیمت ورق پانچ دارد؟
جنس ورق پانچ چه اهمیتی دارد؟
ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

ثبـت

اولین کامنت را شما بنویسید
آهن آپ خرید آنلاین آهن آلات
راه های ارتباطی جستجو