از کارشناسان آهن آپ مشاوره تخصصی بگیرید 03138030000
جستجو
جستجو های مرتبط اخیر
پروفیل
میلگرد
نبشی
ورق
تیرآهن
مفتول
برای دریافت نتیجه در کادر بالا جستجو کافیست کلمه کلیدی مورد نظرتان را وارد نمایید
در حال مشاهده

قیمت میلگرد راد همدان

برند تولید کننده
  • همه برند ها
  • قیمت میلگرد راد همدان
سایز محصول
  • همه سایز ها

قیمت میلگرد همدان بر حسب وزن تعیین می شود و در حال حاضر از کیلویی 25,150 تومان متغیر است. وزن میلگرد راد همدان به دلیل کیفیت بالا و سبکی بسیار عالی است. خریداران محترم آهن آپ می توانند نمودار قیمت میلگرد راد همدان پایین این صفحه مشاهده کنند.

قیمت میلگرد راد همدان
آخریـن بروزرسانی
۰۹. ۰۲. ۱۴۰۳
عنوان محصول نوع حالت محل بارگیری آنالیز واحد سایز میلگرد تاریخ بروز رسانی
قـیمــت (بدون ارزش افزوده)
میزان نوسان خرید و چارت
میلگرد 32 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم ۳۲
تماس بگیرید
ثابت
میلگرد 28 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم قیمت روز میلگرد 28
۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
25,200 تـــومـان
ثابت
میلگرد 25 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم قیمت میلگرد ۲۵
۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
25,200 تـــومـان
ثابت
میلگرد 22 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم ۲۲
۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
25,150 تـــومـان
ثابت
میلگرد 20 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم ۲۰
۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
25,150 تـــومـان
ثابت
میلگرد 18 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم 18
تماس بگیرید
ثابت
میلگرد 16 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم ۱۶
۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
25,150 تـــومـان
ثابت
میلگرد 14 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم 14
۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
25,150 تـــومـان
ثابت
میلگرد 12 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم ۱۲
۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
25,420 تـــومـان
ثابت
میلگرد 10 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم ۱۰
تماس بگیرید
ثابت
میلگرد 10 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A2 کیلوگرم ۱۰
تماس بگیرید
ثابت
میلگرد 8 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A3 کیلوگرم ۸
تماس بگیرید
ثابت
میلگرد 8 راد همدان شاخ آجدار شاخه 12 متری کارخانه A2 کیلوگرم ۸
۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
26,510 تـــومـان
ثابت

میلگرد راد همدان یکی از انواع باکیفیت این مقطع ساختمانی است. شما می‌توانید قیمت میلگرد راد همدان را در جدول بالا ببینید. این نرخ‌ها همگی به‌روز هستند و شما می‌توانید قیمت روز میلگرد راد همدان را در این جدول از سایت آهن آپ به‌راحتی دنبال کنید. برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان نیز می‌‌توانید با شماره 03138030000 تماس بگیرید.

قیمت میلگرد راد همدان

قیمت میلگرد راد همدان به‌عنوان یکی از پرمصرف‌ترین میلگردهای آجدار در مرکز ایران، همواره موردتوجه فعالان بازار فولاد و ساختمان بوده است. کارخانه میلگرد راد همدان از سال 1396 آغاز به کارکرده است.

محصولات فولادی تولیدی این کارخانه استانداردهای DIN آلمان، SNSO 3132 و BS 4449 انگلستان را دارند. این مجتمع فولادی سالانه 500 هزارتن از این مقطع فولادی را تولید و بازار عرضه می‌کند. با توجه به استانداردهای دریافت شده میلگرد راد همدان می‌توان گفت که یکی از باکیفیت‌ترین انواع میلگرد موجود در بازار آهن ایران است.

عوامل متعددی از جمله نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا و شرایط کلی بازار فولاد بر قیمت میلگرد راد همدان تأثیرگذار هستند. در بین این عوامل نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا بیشترین تاثیر را در کنترل قیمت میلگرد همدان دارند.

قیمت روز میلگرد راد همدان و عوامل تأثیرگذار

قیمت روز میلگرد راد همدان ، همانند سایر انواع این مقطع فولادی موجود در بازار، تحت‌تأثیر عوامل متعددی از جمله نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، سیاست‌های دولت و شرایط کلی اقتصاد کشور قرار دارد. در ادامه مهم‌ترین فاکتورها را بیشتر بررسی می‌کنیم:

  • نرخ ارز: قیمت دلار یکی از عوامل تعیین نرخ تورم و قیمت مقاطع فولادی است. افزایش نرخ ارز باعث افزایش قیمت تمام شده تولید و در نتیجه رشد قیمت روز میلگرد راد همدان می‌شود.
  • قیمت مواد اولیه: میلگرد راد از مواد اولیه‌ای مانند کنسانتره سنگ‌آهن باکیفیت تولید می‌شود. افزایش قیمت این ماده اولیه به طور مستقیم بر قیمت نهایی میلگرد راد تأثیر می‌گذارد.
  • میزان عرضه و تقاضا: توازن بین عرضه و تقاضا از دیگر عوامل مهم تعیین‌کننده قیمت این مقطع فولادی است. در شرایطی که تقاضا برای خرید، افزایش یابد و عرضه ثابت یا با افت همراه باشد، قیمت‌ها افزایش می‌یابند.
  • سیاست‌های دولت: دولت نیز با وضع مالیات، عوارض و سایر مقررات می‌تواند بر قیمت این مقطع فولادی تأثیرگذار باشد.
  • شرایط کلی اقتصاد کشور: ثبات اقتصادی، رونق‌بخش مسکن و پروژه‌های عمرانی نیز از جمله عواملی هستند که می‌توانند باعث افزایش تقاضا برای خرید میلگرد راد همدان و در نتیجه رشد قیمت آن شوند.

هزینه‌های باربری و ارسال فاکتور دیگری است که در زمان خرید میلگرد راد همدان باید به آن توجه کرد.

قیمت آنلاین میلگرد راد

قیمت آنلاین میلگرد راد همدان را می‌توانید در سایت‌های بازرگانی‌های آهن مشاهده کنید. این قیمت‌ها باتوجه‌به مقدار خرید شما تعیین می‌شود؛ مثلاً قیمت آنلاین میلگرد راد همدان که در جدول بالا مشاهده می‌کنید برای خرید یک ظرفیت میلگرد یعنی چیزی حدود 23 تن است. 23 تن معادل ظرفیت بار یک تریلی است.

اگر مقدار خرید شما کمتر از یک ظرفیت باشد دیگر امکان خرید مستقیم از کارخانه را نخواهید داشت و باید به سراغ انبارهای بازار آهن بروید. در این شرایط قیمت آنلاین این مقطع فولادی بالاتر از نرخ‌های بالا خواهد بود.

جدول وزنی میلگرد راد همدان

میلگرد راد همدان به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات فولادی کشور، در سایزهای مختلف و با وزن‌های استاندارد به بازار عرضه می‌شود. آگاهی از وزن دقیق هر شاخه میلگرد، نقشی اساسی در برآورد مصالح موردنیاز و همچنین کنترل هزینه‌ها دارد. برای به دست آوردن وزن میلگرد راد همدان چند راهکار وجود دارد. استفاده از جدول وزن استاندارد (جدول اشتال)، فرمول محاسبه وزن میلگرد و جدول وزنی میلگرد راد همدان که توسط کارخانه ارائه می‌شود.

جدول زیر، جدول وزنی میلگرد راد همدان در سایزهای مختلف را نشان می‌دهد. در این جدول می‌توانید وزن هر شاخه میلگرد راد همدان را بخوانید.

جدول وزنی میلگرد راد همدان

لازم به ذکر است که وزن واقعی همه انواع این مقاطع فولادی ممکن است با اندکی تلورانس نسبت به مقادیر ارائه شده در جدول، متغیر باشد.

میلگرد راد همدان 14

میلگرد A3 سایز 14 راد همدان که محصولی سبک‌بار به شمار می‌رود؛ جزو سایزهای پرفروش و کاربردی است که در شاخه‌های 12 متری تولید می‌شود. وزن میلگرد 14 راد همدان سبک‌تر از اکثر برندهاست و هر شاخه آن حدود 13.5 کیلوگرم است، درحالی‌که سایز 14 این مقطع فولادی بر اساس جدول وزن اشتال 14.52 کیلوگرم است.

آهن آپ، دفتر فروش میلگرد راد همدان

آهن آپ، به‌عنوان جامع‌ترین مرجع خرید میلگرد راد همدان ، با ارائه طیف کاملی از خدمات، نیازهای شما را در زمینه تهیه این محصول باکیفیت برآورده می‌سازد. ما با بهره‌مندی از سابقه درخشان در بازار آهن‌آلات و همکاری مستقیم با کارخانه فولاد راد همدان ، امکان ارائه میلگرد راد با نازل‌ترین قیمت را را داریم.

علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت برتر، خدمات متعددی نظیر مشاوره تخصصی، صدور پیش‌فاکتور، ارسال بار به سراسر کشور و ضمانت اصالت کالا، آهن آپ را به انتخابی ایده‌آل برای خرید میلگرد راد همدان تبدیل کرده است.

سخن پایانی:

قیمت میلگرد راد همدان به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد؛ به همین دلیل روزانه دچار نوسان می‌شود. برای خرید میلگرد راد باید قیمت آن را به‌صورت روزانه استعلام کنید. قیمت این مقطع فولادی در جدول‌های بالا از سایت آهن آپ به‌صورت روزانه و طبق نرخ اعلام شده کارخانه به‌روز می‌شوند.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت میلگرد راد همدان و خرید این مقطع فولادی با کارشناسان آهن آپ تماس بگیرید. شماره 03138030000 راه ارتباطی شما با کارشناسان فروش ماست.

بهترین زمان برای خرید میلگرد راد همدان چه زمانی است؟

تفاوت میلگرد راد همدان با سایر میلگردها در چیست؟

چه تفاوتی بین میلگرد راد همدان و میلگرد سایر کارخانه‌ها وجود دارد؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

ثبـت

اولین کامنت را شما بنویسید
آهن آپ خرید آنلاین آهن آلات
راه های ارتباطی جستجو